Sykurs

Har du lyst til å lære deg å sy egne klær, men vet ikke helt hvor du skal begynne? Eller ønsker du enda mer grunnleggende kunnskap om å sy? Da er dette et kurs for deg! Her lærer du det du trenger for å sette i gang å sy på egenhånd. Og hvis du er viderekommen er du også velkommen, vi har en kjempegod og tilpasningsdyktig instruktør i Marte Jacobsen. Hun er hoveddesigner i Russeservice/Russedress, hun har utdanningen sin i søm fra Høgskolen i Oslo, og er mye ute på reise i forbindelse med motekolleksjoner. Med andre ord en oppdatert, ung og innflytelsesrik designer!

Kurset skal legge til rette for at du som kursdeltaker syr ditt eget plagg. Dermed går man enkelt igjennom teknikken for sying, samtidig som at resultatet blir håndfast. Vi håper dette er noe for deg!

Neste kurs har oppstart 1.mars. Påmeldingsfrist 26.februar

Kurset går over 3 torsdager 01.03, 08.03, 15.03, alle dager kl 18-22 (Totalt 12 timer undervisning)

Pris for kurset: 1990,- per deltager.

Kursmateriell som kreves av deltakere:
– symaskin
– stoff
– saks

Har du spørsmål om kurset, ikke nøl med å ta kontakt på konrad@filadelfia.no!

Påmelding

Elevens navn (obligatorisk)